onsdag 29 april 2009

Ny bekantskap

Idag när jag slutade så stannade jag till och hämtade ut hopphindret som jag beställt från Jami. Snacka om att det gick fort, best i helgen och kom redan. Sån leverans gillar vi :)
Jag och prinsen har provhoppat och sin vana trogen så gick uthoppet kanon men på återhoppet så sätter han sig så nära att han kan lägga hakan på hindret. Blir skönt med ett eget hinder alldels utanför så man kan träna precis vilket tid på dygnet som helst.
Var förbi till vännerna Å & S för att beundra lill sessan Emila. Blev bjuden på chili concarne till middag. Kalas gott! Prinsessan hade en rejäl mage och jag står fast vid min gissning, 6+4 :) Kiwi hade velat komma med och visa hur in och smal hon är då hennes meloner hon svalt kommit ut *ler*
Fotade lill sessan och givetvis hennes fot då jag tycker det är det sötaste som finns på små bebbar :)
Har vart ute med hundarna på promenad samt lekt lite på ängen. Samtidigt tränat på att inte jaga alla dessa gäss, svanar och tranor som nu invarderar alla ängar häromkring och det gick kalas fint, Funderar på att byta tillbaka till den gamla bloggen, gillar den bättre på nått sätt, enkare skriva i mm och nu kommer det ju inte vara lika många kort ( eller ???) Ska fundera ett tag till.
Over and out från oss

2 kommentarer:

Vickan sa...

snacka om supersöt krabat!!!!

Anonym sa...

VISST ÄR HON SÖT!!!
Fossingen är ljuvlig :)
Kram Gunbritt

Bloggarkiv